فرماندهان و کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند

16:26 - 06 دی 1395
کد خبر: ۲۶۰۳۶۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
صبح امروز مراسم تجدید میثاق با آرمان های والا و اهداف گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی با حضور فرماندهان و کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی برگزار شد.
فرماندهان و کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند
به گزارش گروه سیاسی ، در سی و دومین سالگرد استقرار سپاه در صنعت هوانوردی کشور فرماندهان و مدیران سپاه حفاظت هواپیمایی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمانهای بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و زیارت نامه به روان پاک بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران درود فرستاده و اعلام کردند که با تمام توان از منویات رهبری پیروی می کنند.

در این مراسم علاوه بر فرماندهان و مسئولان بلند پایه سپاه حفاظت هواپیمایی، جمعی از کارکنان و پرسنل این نیرو نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین شهبازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی به عنوان سخنران این مراسم در بخشی از سخنان خود ادامه یافتن راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبری را از جمله اصول و آرمان های پاسداران شاغل در این مجموعه اعلام کرد.

در انتهای این مراسم بیانیه‌ای قرائت شد که در بخشی از آن آمده است: سپاهیان غیور امنیت پرواز در این مأموریت و وظیفه خطیر و حساس، رضایتمندی و آسایش خاطر مسافرین گرانقدر و حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در صنعت هوانوردی کشور که ثمره مجاهدتها و رشادتها و خون سرخ شهدای سرافراز این عرصه است را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: امروز امنیت پرواز در خطوط هوایی جمهوری اسلامی ایران افتخاری بس بزرگ برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود که حفظ و پایداری آن نه یک وظیفه صرفاً سازمانی و تشکیلاتی که امری مقدس و وظیفه‌ای دینی و الهی برای پاسداران به شمار می‌رود چرا که مردم شریف ایران اسلامی شایسته و لایق آسایش و آرامش بوده و امنیت پایدار حق مسلم آنهاست.

در ادامه فرماندهان و کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی با حضور در بهشت زهرا به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل به قبور مطهر شهدا مقام شامخ این عزیزان را گرامی داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *