تدوین برنامه‌هایی برای رفع موانع تولید در سمنان

20:50 - 06 دی 1395
کد خبر: ۲۶۰۰۲۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار سمنان گفت: برنامه‌هایی برای رفع موانع تولید در دست اقدام است که در ایجاد اشتغال و بهبود وضع اقتصادی استان مؤثر خواهد بود.
تدوین برنامه‌هایی برای رفع موانع تولید در سمنان

به گزارش گروه سیاسی ، محمدرضا خباز عصر دیروز در چهل و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، صاحبان شرکت‌های تولیدی و مدیران دستگاه‌های اجرایی سمنان برگزار شد، با اشاره به اختصاص 320 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اظهار داشت: این تسهیلات از منابع داخلی بانک‌های استان به واحدهای تولیدی اختصاص یافته که با این اقدام گامی مهم برای کاهش مشکلات استان برداشته می‌شود.

خباز بیان کرد: این تسهیلات به واحدهای تولیدی تعطیل‌شده یا شرکت‌هایی که با درصد پایینی از ظرفیتشان فعالیت داشتند، اختصاص یافت و رونق تولید و اشتغال را به همراه دارد.

استاندار سمنان با ابراز رضایت از عملکرد استان در این بخش اظهار کرد: مدیران و کارکنان زیرمجموعه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باید کار خود را به‌درستی انجام دهند تا حق استان ضایع نشود.

وی خاطرنشان کرد: اگر کار به‌درستی انجام شود، استان در این حوزه هم در رده نخست کشور قرار می‌گیرد.

خباز بیان کرد: برنامه‌هایی برای رفع موانع تولید در دست اقدام است که در ایجاد اشتغال و بهبود وضع اقتصادی استان مؤثر خواهد بود.

در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکنون مشکلات 284 شرکت تولیدی مطرح شده که 695 مصوبه در پی داشته است؛ از این تعداد، 43 درصد اجرایی شده و 52 درصد در دست اقدام است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *