مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد چهارشنبه به اتمام می رسد/ ثبت نام بیش از 67 هزار داوطلب

9:46 - 04 دی 1395
کد خبر: ۲۵۹۱۵۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: چهارشنبه 7 دی ماه، آخرین مهلت داوطلبان برای ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته خواهد بود.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 تمام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد از روز چهارشنبه اول دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش کشور آغاز شده است.

وی افزود: ثبت نام بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور نیز هم زمان با این ثبت نام از روز چهارشنبه آغاز شده است.

مشاورعالی سازمان سنجش کشور با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام داوطلبان اظهارکرد: داوطلبان متقاضی قادر خواهند بود تا روز سه شنبه 7 دی ماه جهت ثبت نام در این دوره اقدام کنند.

توکلی در خصوص ثبت نام کنندگان متقاضی در آزمون ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: افرادی که پیش از این در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند لازم است بار دیگر برای ثبت نام در آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96، از طریق سایت سنجش کشور اقدام کنند.

وی ادامه داد: هزینه دریافت شده از داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند، از سوی دانشگاه آزاد اسلامی عودت داده خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 4 دی ماه، 67 هزار و 762 داوطلب برای شرکت در این آزمون اقدام کرده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *