شناگران زندان‌های استان تهران در مسابقات کارکنان دولت خوش درخشیدند / ثبت رکورد جدید در مسابقات

2:30 - 02 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۵۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کارکنان زندانهای استان تهران در مسابقات شنای کارکنان دولت گرامیداشت شهدای غواص شرکت کرده و توانستند عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی را از آن خود کنند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران ، کارکنان زندانهای استان تهران در مسابقات شنای کارکنان دولت گرامیداشت شهدای غواص شرکت کرده و توانستند عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی را از آن خود کنند.

زاهدی مسئول تربیت بدنی زندانهای استان تهران گفت : تیم ۵ نفره شنای کارکنان زندانهای استان در این دوره از مسابقات که با تیم های مطرح استانی از جمله : هما ، شهرداری تهران ،علوم پزشکی ایران ، نهاد ریاست جمهوری ، بانک مرکزی و… به رقابت پرداخت توانستن با کسب امتیازات در خور تحسین خوش بدرخشد.

وی افزود: همچنین در این دوره از  مسابقات حسن روحانی از کارکنان مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ در رده سنی ۳۵ تا ۴۱ سال توانست در ماده ۵۰متر قورباغه رکورد مسابقات را یک ثانیه ارتقاء بخشد و ضمن قهرمانی  رکورد جدیدی را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده همچنین در ادامه مسابقات بهنام فرهمند در رده سنی زیر ۳۰سال از کارکنان کانون اصلاح و تربیت نیز توانست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند . محمدجواد کاشانی پور نیز از همکارن بازداشتگاه اوین مسابقات کرال سینه در این دوره از مسابقات با کسب عنوان سومی به کار خود پایان داد .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *