تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دکتری ۹۶ تا شنبه

12:38 - 01 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۳۴۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۶ تمامی دانشگاهها از جمله دانشگاه آزاد تا روز شنبه ۴ دی ماه تمدید شد.
تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دکتری ۹۶ تا شنبه
حسین توکلی  مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه ،اظهار داشت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۶ ثبت نام نکرده اند، مهلت ثبت نام تا روز شنبه چهارم دی ماه تمدید شد.

وی افزود: به تمامی داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند توصیه می شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش بیان داشت: تمامی داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۶ اعم از اینکه پیش از این در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام کرده و یا ثبت نام نکرده اند، باید با ورود به سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت نام کنند.

توکلی ادامه داد: داوطلبانی که پیش از این نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کرده اند نیز تا چهارم دی ماه مهلت دارند نسبت به مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:آزمون دکتری 96 در روز جمعه ۶ اسفند ماه ۹۵ در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۴ کدرشته امتحانی برگزار می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *