رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین جزئیات طرح استیضاح عباس آخوندی/ انتقاد جدی نمایندگان به "حادثه سمنان" و وضعیت "مسکن مهر "

11:32 - 30 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۷۸۶۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رضایی گفت: جلسه مشترک نمایندگانی که درخواست استیضاح آخوندی را دارند با حضور آخوندی پس از پایان بررسی برنامه ششم درکمیسیون عمران برگزار می شود.
علی اصغری//جلسه درخواست کنندگان استیضاح آخوندی پس از پایان بررسی برنامه ششم در مجلس برگزار می شود
محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره روند بررسی استیضاح عباس آخوندی در کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: پس از پایان بررسی برنامه ششم در مجلس شورای اسلامی در اولین فرصت کمیسیون عمران موضوع استیضاح آخوندی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی افزود: در تلاش خواهیم بود که در جلسه ای که برگزار می شود نمایندگان خواهان استیضاح آخوندی و همچنین شخص وزیر نیز حضور داشته باشند تا صحبت های لازم مابین آنها پیش از طرح استیضاح در مجلس مطرح شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: طبق اطلاعاتی که کسب کرده ایم تا به این لحظه طرح استیضاح آخوندی به بیش از 100 نفر رسیده است و طراحان نیز بر استیضاح خود تاکید دارند.

رضایی خاطر نشان کرد: مشکلات متعددی از جمله حادثه سمنان و همچنین مسائلی که در رابطه با مسکن مهر وجود دارد سبب شده است که امروز جمع کثیری از نمایندگان خواهان استیضاح آخوندی باشند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم پس از پایان بررسی برنامه ششم در مجلس آخوندی برای ارائه توضیحات پیرامون عملکرد خود در جلسه کمیسیون عمران حضور پیدا کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *