تاکید بر افزایش درآمد حوزه فرهنگ کشور از طریق درآمدزایی

23:35 - 28 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۷۲۵۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیات رئیسه کمیسیون مجلس با بیان اینکه نمایندگان کمیسیون متبوعش تبصره‌های ۳، ۵، ۱۷ و ۱۸ لایحه قانون بودجه سال ۹۶ را مورد بررسی، تغییر و اصلاحاتی قرار دادند، گفت: این تبصره ها به موضوعاتی همچون ورزش و جوانان، ازدواج، صنایع‌دستی و... مربوط میشوند.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ سیده فاطمه ذوالقدر در تشریح جلسه امروز (یکشنبه 28 آذرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان تبصره‎‌های 3، 5، 17 و 18 لایحه قانون بودجه سال 96 ارجاع شده به کمیسیون فرهنگی را مورد بررسی، تغییر و اصلاحاتی قرار دادند، گفت: این مواد به موضوعاتی همچون ورزش و جوانان، ازدواج، مطالبات پیرامون ایثارگران از بُعد فرهنگی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و... مربوط شده که روز سه‌شنبه هفته جاری نیز مجددا مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: نمایندگان در این جلسه به موضوعات مهمی همچون پیش‌بینی درآمدزایی دستگاه‌ها و موسسات فرهنگی در این لایحه اشاره کرده و به افزایش درآمد حوزه فرهنگ کشور از  طریق درآمدزایی اعتقاد داشتند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: نمایندگان کمیسیون فرهنگی معتقدند چند تبصره دیگر از لایحه قانون بودجه سال 96 که رویکرد فرهنگی دارند -اما به کمیسیون‌های دیگر همچون اجتماعی ارسال شده‌اند- نیز باید جهت بررسی به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *