زوج های دانشجو زندگی مشترک خود را با زیارت عتبات عالیات آغاز می کنند

17:40 - 28 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۷۰۷۰
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:زوج های جوان دانشجو می توانند به جای پرداخت هزینه های عروسی، برای اعزام به سفر عتبات دانشگاهیان ثبت نام و زندگی مشترک خود را در کربلای معلی آغاز کنند.
به گزارش گروه جامعه ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام شانزدهمین مرحله اعزام دانشجويان به عتبات عالیات از روز یکشنبه۲۱آذر ماه آغاز شده است و تا ۱ دی ماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.irانجام خواهد شد و بعد از قرعه کشی برگزیدگان از طریق سایت لبیک اعلام می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: فقیهی در دوره ۱۶ ام عتبات دانشگاهیان نیز وام بانک ملت به متقاضیان داده می‌شود و امسال برای اولین بار قصد داریم، زوج های دانشجو را که می خواهند زندگی شان را بدون برگزاری مراسم عروسی و با زیارت امام حسین(علیه السلام) آغاز کنند، بر اساس تاریخ عقد انتخاب و در اولویت اعزام قرار دهیم.

وی اضافه کرد: زوج های جوان دانشجو می توانند به جای برگزاری مراسم جشن عروسی و هزینه های سنگین آن، برای اعزام به سفر معنوی عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند و زندگی مشترک خود را در کربلای معلی آغاز کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *