نظارت مهمترین راهکار پیشگیری از وقوع جرم و تخلف

5:30 - 28 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۷۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندانهای استان گلستان در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره بازرسی زندان گنبد کاووس، گفت: اصل نظارت یکی از مهمترین راهکار های پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات است.
به گزارش گروه حقوق و قضایی ،  مراسم تودیع و معارفه رییس اداره بازرسی زندان گنبد کاووس با حضور علی رضا رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان در سالن اجتماعات زندان برگزار گردید.
مدیرکل زندانهای استان گلستان در این مراسم گفت: بازرسی و نظارت در سازمانها و جوامع دارای سابقه طولانی بوده و از مهمترین وظایف و دغدغه های مدیران است.

وی  در ادامه تأکید کرد: ضرورت وجود نظارت به معنی بی اعتمادی به کارکنان سازمان ها نیست بلکه برای داشتن یک سازمان سالم و پویا نظارت لازم است.

رییس ستاد پیشگیری و کاهش آسیب اداره کل زندانهای استان گلستان در ادامه اظهار نمود: برای اجرای عدالت در جامعه و سازمان، قانون سالم نیاز به مجری سالم نیز دارد تا با اجرای درست و دقیق قانون زمینه تحقق اهداف سازمانی و گسترش عدالت را فراهم نماید.

رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از آقای خلیل پسرکلو بخاطر ارائه خدمت در طول مدت سرپرست بازرسی، آقای جاوید کارپسند را به عنوان  رییس اداره بازرسی زندان گنبد معرفی کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *