وحدت عامل پیروزی مسلمانان است

10:00 - 27 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۵۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حبیبی گفت: با مقاومت امت اسلام و وحدت، پیروزی بزرگ دیگری در مقابل جبهه کفر و نفاق حاصل شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری یزد در جلسه ستاد دیه استان یزد با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت : پیروزی نیروهای مقاومت در حلب و با بار نشستن خون شهدای پاک سرشت مدافع حرم ، نتیجه وحدت امت اسلامی در مقابل جبهه کفر و نفاق بود .

وی عامل اصلی پیروزی های اخیر در عراق و سوریه را اتحاد مسلمانان اعم از شیعه و سنی  دانست با اشاره به نقش وحدت و تفرقه در میان مسلمان اظهار داشت: همیشه در طول تاریخ آن چه که عامل پیروزی مسلمانان شده است، وحدت مسلمین بوده و آنچه که باعث شکست و سرشکستگی و از بین رفتن جامعه اسلامی بوده است، تفرقه و شکستن وحدت اسلامی بوده است.

این مقام قضایی بر لزوم هوشیاری امت اسلامی در برابر فریب کاری و نیرنگ های دشمنان اسلام تأکید کرد  و با بیان اینکه عزت اسلام را جریان های افراطی و تکفیری خدشه دار کرده اند، اظهار داشت: متاسفانه جریان های افراطی و تکفیری، اسلام عزت، اسلام سرافرازی، اسلام مودت، اسلام رأفت را به اسلام خشونت مورد نظر اسرائیل و آمریکا و استکبار جهانی تبدیل کرده اند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ابراز داشت : ستاد دیه استان یزد تلاش های زیادی را در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد انجام داده است که به عنوان نمونه می توان به آزادی 20 نفر از مددجویان این گونه جرائم که با مشارکت یک شرکت خصوصی در یک جلسه از بند رهایی یافتند.

حبیبی تلاش ها و زحمات مدیر عامل ستاد دیه استان یزد را قابل تقدیر دانست و بیان داشت : در زمینه اخذ رضایت شکات و جلب مشارکت خیرین تلاش های زیادی صورت گرفته است اما باید در بخش فرهنگی نیز برنامه های بیشتری تدوین و اجرا گردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *