رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ترافیک اجراها در روزهای آخر جشنواره بیست و سوم

4:05 - 27 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۴۷۱
دیروز و امروز جمعه، ۲۰ نمایش صحنه ای و خیابانی طی دو روز اجرا شدند تا جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خود را برای اختتامیه آماده کند.

به گزارش گروه فرهنگی ، در ادامه برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، امروز جمعه نمایش "حقایق شیفت شب، وقایع شیفت روز" به کارگردانی رضا حسینی در سالن اصلی آوینی به روی صحنه خواهد رفت.

«کدوزری» عنوان نمایشی است که در پلاتوی تئاتر شهر برای علاقه مندان به تئاتر در بخش نوجوان اجرا می شود و در همان روز پلاتوی بوعلی پذیرای هنرمندان نمایش رنگ رنگ سیاه و سفید با خشم به کارگردانی مانوئل ماسر از آلمان در بخش بین الملل است.

«عروسک های سیار» کاری از الکسی مرکوشف از چک در پلاتوی عبادی، «حسنی و لوبیای سحرآمیز» از نرگس شیرزادی نژاد در سالن فجر و «بوق بوق» اثری از مریم مهدی پور در سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر نمایش های روز پنج جشنواره است.

در آخرین روز اجراهای جشنواره بیست و سوم، نمایش «شهر توقالی» به کارگردانی مژگان بهمدی و الهام ابراهیم زاده از مشهد در سالن مهدیه به روی صحنه می رود.

گفتنی است نمایش های خیابانی روز پایانی با عناوین «این همه من» از بهداد بلیغ فر، «نگاه خط خطی» به کارگردانی رضا بهرامی و «عروسک های موزون» کاری از الکساندر گراف از روسیه برای علاقه مندان به نمایش های خیابانی اجرا می شود.

«اورکت» کاری از سیجونگ یون از کره جنوبی در بخش تئاتر بین الملل در سالن تئاترشهر، «مورچه ای به نام موری» اثری از محمد جهان پا از مشهد در سالن اصلی بوعلی به روی صحنه رفتند.

«دفتر من خیال من خوشا به روز و حال من» نام تئاتری است که در روز چهارم اجرا ها در پلاتوی بوعلی به کارگردانی محمدطالبی و نوشته مسعود طاهری عضد اجرا شد.

پلاتوی عبادی در این روز پذیرای نمایش «کارناوال خزنده » اثری از شیوا گرینگر از آلمان بود که در بخش بین الملل بیست و سومین دوره از جشنواره اجرا شد.

«یک سیب برای دو نفر» به کارگردانی حمید ملاحسینی از تهران در سالن فجر، کاغذ پاره ها کاری از امیرمحمد انصافی در سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر نمایش های این روز بود.

«جادوگر شهر زباله ها» اثری از میثم سرآبادانی، چرا بارون نمیاد به کارگردانی مریم مهدی پور و شما بگید کاری از میلاد حسین زاده سه نمایش خیابانی روز چهارم بود که همچون روزهای گذشته در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا شد.

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان فردا ۲۷ آذر در همدان ادامه به  پایان خواهد رسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *