برگزاری کارگاه آموزشی نظام عدالت ویژه اطفال در استان البرز با حمایت یونیسف

9:24 - 25 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۰۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کارگاه آموزشی نظام عدالت ویژه اطفال با همکاری مشترک معاونت حقوقی قوه قضائیه و دادگستری استان البرز از 28 آذرماه به مدت 4 روز در استان البرز برگزار می شود.
مشاور معاون حقوقی قوه قضائیه در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از برگزاری کارگاه آموزشی نظام عدالت ویژه اطفال با همکاری مشترک معاونت حقوقی قوه قضائیه و دادگستری استان البرز از 28 آذرماه به مدت 4 روز در استان البرز خبرداد.

سید علی کاظمی در این باره گفت: این کارگاه در جهت آموزش قوانین و مقررات و لوایح مربوط به اطفال و نوجوانان با شرکت قضات و سایردست اندرکاران امر دادرسی با حمایت یونیسف برگزار می شود.

وی افزود: هدف از این کارگاه آشنایی با موازین اسلامی مربوط به حقوق کودک، آشنایی با استانداردهای بین المللی مربوط به دادرسی ویژه اطفال و نوجوانان، همچنین آشنایی با الگوی دادرسی ویژه اطفال و نوجوانان، آموزش حقوق کودکان در فرایند دادرسی، بررسی نقش و جایگاه قضات در زمینه حمایت از کودکان در تعامل با سایر بخش های مرتبط با نظام عدالت برای اطفال و نوجوانان است.

 مشاور معاون حقوقی قوه قضائیه در ادامه بیان کرد: سخنرانانی از دانشگاه های مختلف داخلی و بخش های مختلف قوه قضائیه حضور خواهند داشت، در آخرین روز از برگزاری این کارگاه افرادی به عنوان برگزیده انتخاب می شوند . همچنین شیوه کارگاه مبتنی بر شیوه مشارکتی خواهد بود.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *