رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری نمایشگاه نقاشی سیاه قلم مددجوی بوشهری در اردوگاه

22:20 - 22 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۴۹۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نمایشگاه آثار نقاشی سیاه قلم یکی از مددجویان هنرمند در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان بوشهر ،نمایشگاهی از آثار نقاشی یکی از مددجویان هنرمند در سبک سیاه قلم در اردوگاه حرفه آموزی استان برگزار و این آثار در معرض دید مددجویان و مسئولین قرار گرفت.

احمدی خرم مسئول واحد سلامت،اصلاح و تربیت اردوگاه حرفه آموزی استان با اعلام این خبر ابراز کرد: این نمایشگاه که با تلاش شبانه روزی یکی از مددجویان فعال هنری جمع بندی و برگزار شده است شامل ۲۰ اثر فاخر و ارزشمند در سبک سیاه قلم است که با ذوق سرشار و هنرمندانه این مددجو اجرا شده است.

”وی افزود:” در صدد هستیم با رایزنی های لازم زمینه برگزاری این نمایشگاه را در سطح شهر فراهم آوریم تا مردم با فعالیتهای هنری مددجویان و رویکرد اصلاحی و تربیتی سازمان بیشتر آشنا شوند چرا که این مددجو تماما هنر خود را در زندان آموخته است.

”رحیمی رئیس اردوگاه نیز ضمن تاکید بر حمایت مجموعه از مددجویان فعال فرهنگی ابراز  داشت:”زندان باید رویکردی بازپرورانه داشته باشد و فضا با حمایت و همدلی مسئولین طوری باشد که مددجویان مستعد از نظر هنری بستر رشد و کمال هنری خود را فراهم ببینند و نمایشگاه نقاشی برگزار شده بیانگر همت و تلاش و قریحه این مددجوی هنرمند است و امیدواریم شاهد رشد بیبش از پیش این فعالیتها در بین مددجویان باشیم.”



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *