آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین برگزار شد

5:30 - 21 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۴۱۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با حضور معاون قضایی دادگستری کل استان اصفهان مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین برگزار شد.

محمد خادمی رئیس دادگستری شهرستان نایین نیز در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارشی از آمار و عملکرد این دادگستری در طول مدت تصدی خود بیان کرد: واقع شدن شهرستان نایین در مسیر مرزی چهار استان کشور آنرا از اهمیت ویژه ای برخوردار کرده است.

وی گفت: در همین راستا سعی کرده ایم با حاکم ساختن اصل قانون و حفظ استقلال قاضی و دستگاه قضایی با تعامل و بهره مندی از خرد جمعی مسؤولان  امنیت کم نظیری را در شهرستان رقم بزنیم.

وی جرم اول شهرستان را جرایم مرتبط با مواد مخدر اعلام و خاطرنشان کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرستان، جرم اول نایین جرایم مرتبط با مواد مخدر بوده که برخورد جدی، قاطع و اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه در اولویت اقدامات قضایی این شهرستان به شمار می آید.

گفتنی است در پایان این مراسم سید محسن بنیمی معاون قضایی دادگستری استان اصفهان احمد قاسمی را به عنوان رئیس و سیدن صرالدین صالحی را به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی و  از تلاشها و زحمات چندساله محمد خادمی تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است پس از پایان مراسم حاضران در جلسه با حضور بر مزار پاک شهدای گرانقدر گمنام دفاع مقدس ضمن قرائت فاتحه عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از خداوند متعال مسألت کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *