مصاف تیم قعرنشین و صدرنشین/ لوله آ اس همچنان به دنبال اولین پیروزی

0:01 - 21 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۴۰۳۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال در حالی برگزار می‌شود که تیم صدر نشین پتروشیمی به مصاف تیم قعر نشین شهرداری گرگان می‌رود و لوله آ اس شیراز هم به دنبال اولین پیروزی خود است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه با پنج دیدار پیگیری می‌شود.

تیم صدر نشین پتروشیمی که اولین باخت خود را دراین فصل مقابل نفت آبادان رقم زد در این هفته به مصاف تیم قعر نشین شهرداری گرگان می‌رود.

پتروشیمی که به خاطر هم امتیاز بودن با دیگر تیم های صدر جدولی جایگاه خود را در جدول متزلزل کرده در تلاش است این جایگاه را حفظ کند تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.

در طرف دیگر میدان تیم‌های شیمیدر و لوله آ اس شیراز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

لوله آ اس که از ابتدای فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و همچنان منتظر کمک مسئولان شهر برای جذب بازیکن خارجی است برای کسب اولین پیروزی خود در این فصل به مصاف شیمیدری می‌رود که در این دوهفته نتایج قال قبولی با هدایت مصطفی هاشمی به دست آورده است .

شهرداری اراک که هفته گذشته با اختلاف بالایی گرگان را شکست داد و با یک پله صعود در رده چهارم جدول جای گرفت با دانشگاه آزاد رقابت می‌کند.

در سایر دیدارها تیم پالایش نفت آبادان که در هفته ششم در یک بازی سخت توانست شاگردان مهران شاهین طبع را شکست دهد در خانه خود میزبان شهرداری کاشان است.

طبق اخبار زلاتکو یوانوویچ گارد راس نفت آبادان قرار است از این تیم جدا شود و به احتمال فراوان در دیدار مقابل شهرداری کاشان برای آخرین بار در ترکیب آبادانی ها به میدان خواهد رفت.

همچنین شهرداری تبریز که با باخت مقابل دانشگاه آزاد با یک پله سقوط به جایگاه پنجم جدول رسید میزبان تیم نیروی زمینی تهران است.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال

شهرداری تبریز _ نیروی زمینی

شهرداری اراک _ دانشگاه آزاد

پالایش نفت آبادان _ شهرداری کاشان

شهرداری گرگان _  پتروشیمی بندر امام

شیمیدرتهران _ لوله آ اس شیراز



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *