رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش ورودی پرونده‌های موضوع قاچاق

20:30 - 19 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۷۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مختاری گفت: در سال جاری در مورد پرونده‌های ورودی به تعزیرات استان در زمینه قاچاق افزایش وجود داشته است.
به گزارش گروه حقوقی وقضایی به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، علی‌اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان این مطلب که استان البرز از وضعیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: 92 هزار واحد صنفی دارای مجوز فعالیت هستند اما براساس اظهارنامه مالیاتی این تعداد به 124 هزار واحد صنفی می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه نرخ تورم در استان البرز 10 درصد است، گفت: نرخ تورم زمینه مسکن در استان البرز 22 درصد است که سبب بسیاری از مشکلات می‌شود.

مختاری با بیان اینکه اداره‌کل تعزیرات استان البرز 8 رئیس شعبه دارد، افزود: در ایام عید در برخی از شعب استان البرز نزدیک به 700 پرونده وارده وجود داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 26 هزار پرونده وارد تعزیرات استان البرز شده است، بیان کرد: در سال جاری در مورد پرونده‌های ورودی به تعزیرات استان در زمینه قاچاق افزایش وجود داشته است.

مختاری با بیان اینکه در حوزه اجرای احکام 8 هزار و 800 پرونده وجود داشته است، ادامه داد: در حال حاضر این تعداد به یک هزار و 800 فقره رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش وصول احکام در دوره‌های قبل 27 درصد وصولی‌داشته ایم، بیان کرد: در حال حاضر این میزان  به 72 درصد رسیده است.

مختاری در پایان گفت: در سال آینده 350 نفر نیرو  به مجموعه اضافه می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *