طنین "مشکی رنگ عشقه" رضا صادقی در سالن میلاد/ دیدار آقای مشکی پوش با طرفدارانش

13:00 - 20 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۶۸۰
رضا صادقی در جدیدترین سری اجراهای صحنه ای خود، قطعه "مشکی رنگ عشقه" را در سالن میلاد طنین انداز می کند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ در هشتمین شب از زمستان با علاقمندان موسیقی خود در تهران دیدار می کند.

صادقی که در هر کنسرت ضمن بزرگداشت یاد شهدا و هنرمندان فوت شده روی صحنه حاضر می شود، در این برنامه تعدادی از پرطرفدارترین قطعه های موسیقی خود را برای مخاطبانش می خواند.

طنین


خواننده قطعه پرطرفدار "مشکی رنگ عشقه" در این برنامه آثاری همچون " کلافه" ، " مشکی رنگ عشقه" ، " بانوی من" ، " عاشقتم" ، " دست خودم نیست"  و "دوست دارم خدا" را روی صحنه می برد.

رضا صادقی که چندی پیش همکاری خود با بهنام ابطحی را به عنوان رهبر ارکسترش آغاز کرد، در این برنامه به همراه ابطحی و گروهی از بهترین نوازنده های موسیقی پاپ با علاقمندانش دیدار می کند.

همچنین آلبوم اینترنتی "شب بارونی" چند وقت قبل توسط رضا صادقی در فضای  مجازی منتشر شد و تمام سود حاصل از فروش این آلبوم، به کودکان کار اختصاص داده شد. این خواننده موسیقی پاپ به طور معمول قطعه پرطرفدار " شب بارونی" از این آلبوم اینترنتی را هم در کنسرت های خود می خواند.

همچنین آلبوم "فقط گوش کن" جدیدترین اثر موسیقایی رضا صادقی محسوب می شود که در این آلبوم با آهنگسازانی همچون ساناز کریمی ، فرشید ادهمی، فاضل پیش، امین قباد، سعید سام و اشکان خشابی همکاری داشته است.

طنین

مسعود همایونی، رضا تاجبخش، معین راهبر، مهران خالصی، اسماعیل حسینی و میثم مروستی نیز قطعه های این آلبوم را تنظیم کرده اند.

کنسرت بزرگ رضا ضادقی در دونوبت ودر ساعت های 18:30 و 22:00 در سالن میلاد برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *