رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جشنواره تئاتر کودک فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهاست

5:20 - 20 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۶۱۵
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادی های هنری و تربیت اخلاقی فرزندان است .
به گزارش گروه فرهنگی ، علی مرادخانی عاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی در آستانه برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان افزود: خوشبختانه با استمرار و تداوم جشنواره مذکور و تنوع بخشی و برنامه ‌ریزی متناسب برای آن، زمینه مشارکت گسترده هنرمندان و هنرجویان و نیز شکل ‌گیری فرهنگ تماشای نمایش توسط کودکان و نوجوانان فراهم شده است.

وی افزود: همچنین بخش ویژه یکصدمین سال تئاتر کودک و نوجوان با بزرگداشت مرحوم جبار باغچه ‌بان به عنوان پایه ‌گذار آن در ایران از جمله فعالیت‌های ارزشمند و قابل تقدیری است که در این دوره از جشنواره به پیشنهاد و همت بنیاد نمایش کودک برگزار می‌ شود.

وی در این پیام اظهار امیدواری کرد که این مجموعه فعالیت‌ها به بهبود و تعالی شرایط آموزشی و پرورشی نسل جوان و مصونیت آنان در برابر هجمه‌ های فرهنگی کمک کند و آثار برگزیده جشنواره که منتخب نمایش‌ های صحنه‌ ای یکسال گذشته است، زمینه تشویق و ترغیب فعالان هنری و نمونه‌ سازی برای تولید آثار بهتر را فراهم و توجه عمومی و به خصوص مسئولان تعلیم و تربیت کشور را به نقش و اثرگذاری تئاتر کودک و نوجوان بیش از پیش جلب کند.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 22 تا 27 آذرماه با حضور گروه های ایرانی و خارجی در همدان برگزار می شود.« نمایش مهر بر صحنه کودکی»، شعار این جشنواره است. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *