مدیریت شهری با شیوه نظارت ستادی کف خیابانی به دنبال رفع سریع تر مشکلات است

0:10 - 20 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۵۸۰
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه هدف اصلی مدیریت شهری ارتقا کیفیت زندگی در شهر تهران است، گفت: یکی از شیوه های نظارت های ستادی شیوه کف خیابانی است.

به گزارش گروه جامعه ، ناصر امانی با اشاره به نظارت های ستادی توسط شهرداری تهران در تشریح شیوه نظارت های ستادی کف خیابانی اظهارکرد: از اذان صبح در یکی از مساجد منطقه با ادای نماز کار آغاز شده و در ادامه با شهروندان در سطح محلات و شورایاران به صورت رو در رو و مستقیم صحبت می کنند.

وی با اشاره به گفت گوی صمیمانه شهردار تهران با شورایاری های محلات در نظارت های ستادی افزود: در این بین به بازدید برخی خانواده ها رفته تا کاملا مسائل و مشکلات منطقه به شکل میدانی و ریز بررسی شود. درنهایت نیز مسائل در قالب جلسه ای در منطقه جمع بندی می شود.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با پرداختن به هدف برگزاری این نظارت های ستادی اظهار کرد: هدف اصلی مدیریت شهری ارتقا کیفیت زندگی در شهر تهران است که با روش نظارت ستادی هدف گذاری و رسیدگی به موضوعات محلات و مناطق محروم شهر سریع تر پیش می رود.

وی باتوجه به اینکه در حال حاضر مسایل اجتماعی در کشور در اولویت نظام قرار گرفته است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری شخصا روی این موضوع تاکید داشتند که نهادها و سازمان ها کار ویژه برای رسیدگی به آسیب های اجتماعی انجام دهند؛ نه یک کار عادی. بنابراین هر نهاد و سازمانی در حوزه و وظیفه کاری خود، یک کار فوق العاده در حوزه اجتماعی باید انجام دهد.

امانی با بیان اینکه شهرداری تهران نیز با تدبیر شهردار رسیدگی به محلات جنوبی شهر تهران را در دستور کار خود قرار داده ، ادامه داد: با شروع نظارت های ستادی کارهای خوبی در پایتخت در حال انجام است.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *