طرح موضوع بدهی دولت به شهرداری در کمیسیون مدیریت شهری/ تلاش برای پرداخت بدهی ها تا پیش از انتخابات

10:05 - 19 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۵۰۶
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع بدهی دولت به شهرداری تهران را در کمیسیون مدیریت شهری دولت مطرح خواهیم کرد تا هر چه سریع تر برای این مشکل چاره اندیشی شود.

اسماعیل دوستی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه با اشاره به بدهی های دولت به شهرداری تهران، اظهار کرد: میزان بدهی های دولت به شهرداری افزایش یافته است و به همین جهت شهرداری با مشکلات فراوانی جهت پیش برد برنامه های خود مواجه شده است.

وی افزود: اگر چه دولت یازدهم وعده هایی را در خصوص پرداخت بدهی هایی که از ادوار قبل تاکنون به شهرداری پرداخت نشده است را داده بود اما اکنون شاهد هستیم که بخش قابل توجهی از این وعده ها محقق نشده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دولت موظف است در بحث حمل و نقل عمومی شهرداری را حمایت کند، خاطرنشان کرد: در این زمینه متاسفانه شرایط خوبی از سوی دولت فراهم نشده است و به همین جهت طی هفته های آینده جلسه ای را با مسئولان دولتی برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به طرح مشکلات شهرداری تهران در کمیسیون مدیریت شهری دولت تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود، پیگیر پرداخت مطالبات مدیریت شهری از سوی دولت هستیم و به همین جهت این موضوع را از طریق کمیسیون مدیریت شهری دولت پیگیری می کنیم.

دوستی اظهار امیدواری کرد که دولت یازدهم قبل از پایان این دوره و شروع انتخابات بدهی های خود را به شهرداری تهران بپردازد تا مشکلات شهروندان تهرانی در حوزه حمل و نقل کاهش یابد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *