شرکت ملی حفاری ایران و حفاری شمال با یکدیگر همکاری می‎کنند

4:00 - 18 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۱۹۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
شرکت ملی حفاری ایران و حفاری شمال به منظور گسترش فعالیت‌های عملیاتی و مشارکت‌های فی مابین در زمینه ارائه خدمات جانبی فنی و حفاری با یکدیگر همکاری می‌کنند.
به گزارش گروه اقتصاد ، حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری شمال، در دیدار با علیرضا لایجی، معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران، بر گسترش همکاری‌های فنی، مهندسی، عملیاتی، انجام همه سرویس‌های جانبی و خدمات فنی حفاری در جهت کاهش هزینه‌های حفاری، میان دو شرکت حفاری شمال و شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد.

براین اساس،  قرارداد پنجساله میان دو شرکت حفاری شمال و ملی حفاری ایران در زمینه انجام خدمات فنی و حفاری امضا شد. در قالب این توافق از این پس ٢ شرکت به صورت مشترک سرویس‌های جانبی و خدمات فنی را به کارفرمایان شرکت ملی نفت ایران و همچنین کارفرمایان بین المللی و خارجی ارائه می‌کنند. 

گلپایگانی با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در عرصه صنعت حفاری کشور، گفت: آمادگی دائمی و آموزش مستمر نیروهای متخصص در این عرصه برای تمامی دستگاه‌های حفاری خشکی و دریایی از ضرورت‌های عملیاتی است.

به گفته وی تشکیل این ستاد و تیم ویژه مدیریت بحران  سبب می‌شود نه تنها در کشور بلکه در سطح منطقه نیز جزو پیشگامان مدیریت بحران صنعت حفاری باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری شمال تاکید کرد:  حضور و همراهی دو شرکت در انجام پروژه‌های آتی سبب می‌شود، بتوانیم با اتکا بر توان داخلی مهندسان و متخصصان صنعت حفاری کشور و با ایجاد هم افزایی، از حضور غیر ضروری شرکت‌های خارجی و خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم.

براساس گزارش شرکت ملی حفاری شمال، برای نخستین بار است که دو شرکت بزرگ حفاری در زمینه ارائه خدمات حفاری به سبب امضای یک قرارداد با یکدیگر همکاری می کنند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *