برگزاری کارگروه پیشگیری از جرایم مالیاتی در قم

23:30 - 17 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۰۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
چهارمین جلسه کارگروه پیشگیری از جرایم مالیاتی با هدف ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی میان ادارات و سازمان‌های مرتبط در استان قم برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قم، چهارمین جلسه کارگروه پیشگیری از جرایم مالیاتی با هدف ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی میان ادارات و سازمان‌های مرتبط و تهیه پیش‌نویس دستور کار اجرایی برای پیشگیری از جرام مرتبط با این حوزه در استان قم برگزار شد.

در این جلسه که معاون دادستان، سرپرست محاکم کیفری 2 شهرستان قم، معاونان و کارشناسان اداره امور مالیاتی، دیوان محاسبات، اقتصاد و دارایی، اطلاعات، بازرسی و معاونت اجتماعی دادگستری حضور داشتند،
سعید کاویانی مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم با استناد به موادی از قانون مالیات‌های مستقیم نحوه عملکرد کارگروه و جایگاه آن را تبیین کرد.

در ادامه احمدی معاون اداره کل امور مالیاتی استان قم به تبیین شیوه‌های تدوین این دستورالعمل پرداخت. 

در این جلسه همچنین مقرر شد اداره امور مالیاتی پیش‌نویس دستور کار اجرایی در حوزه پیشگیری از جرایم و فرارهای مالیاتی برای دستگاه‌های مرتبط و محتوا جهت اطلاع‌رسانی عمومی را تهیه کند و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم نیز نشست مطبوعاتی را در محور مورد بحث برگزار کند.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *