تنها راه علاج مشکلات اقتصادی، تقویت تولید ملی و اقتصاد مقاومتی است

10:06 - 17 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۸۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام زارعی با اشاره به اینکه مذاکره با آمریکا نه تنها مشکلات ما را حل نمی‌کند بلکه هر روز بر آن می‌افزاید، تصریح کرد: تنها راه علاج مشکلات اقتصادی، تقویت تولید ملی و اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادستان نظامی استان مازندران در یادواره شهدای روستای وارد محله شهرستان ساری گفت: دشمنان با روحیه‌ای که امروز در نیجریه 20 میلیون شیعه می‌سازد، حزب‌الله را در منطقه قدرتمند و یمن را بیدار می‌کند، مشکل دارد.
 
وی بیان کرد: انسان بدون توجه به امامان معصوم(ع) وجود و ثمری ندارد و کسانی که مردمان را در عصرهای مختلف از امامان محروم کردند، ظلم بزرگی را روا داشتند.

دادستان نظامی استان مازندران با تأکید بر اینکه قدردان امامان معصوم(ع) باشیم، تصریح کرد: باید افتخار کنیم به اینکه از مکتب ولایت و امامت هستیم و وظیفه ما در عصر حاضر ظلم‌ستیزی و مبارزه با مستکبران است.

این مقام مسئول افزود: محبت و اطاعت از ولایت سبب شد که سلمان تبدیل به سلمان محمدی(ص) و محرم خانه پیامبر و امامت شود، سلمان قدمی غیر از قدم پیامبر(ص) بر نداشت و جلوتر از ایشان هم حرکت نکرد.
 

زارعی با اشاره به اینکه شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در عصر حاضر اثبات کردند که راه سلمان فارسی‌ها بسته نشده و هنوز هم سلمان‌ها و مالک‌ها وجود دارند، خاطرنشان کرد: ما به شرطی می‌توانیم به این درجات برسیم که تبعیت و اقتدا به ولایت داشته باشیم.

وی مقام شهادت در جامعه را بیان ارزش‌های والای اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: نهضت انقلاب اسلامی براساس فرهنگ شهادت شکل گرفته است.
 
دادستان نظامی استان مازندران در ادامه، به آمادگی ده‌ها هزار نفری برای اعزام به سوریه به منظور جنگ با تکفیری‌ها اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع به‌خوبی نشان می‌دهد که جوانان انقلابی ما پای ارزش‌های خود ایستاده‌اند.

این مقام مسئول بیان کرد: برخی‌ها در داخل کشور همسو با دشمنان درصدد زدن بال شهادت هستند و ناآگاهانه درباره مدافعان حرم و شهادت‌طلبی شیعه اظهارنظر می‌کنند.

دادستان نظامی استان مازندران با اشاره به اینکه مذاکره با آمریکا نه تنها مشکلات ما را حل نمی‌کند بلکه هر روز بر آن می‌افزاید، تصریح کرد: تنها راه علاج مشکلات اقتصادی، تقویت تولید ملی و اقتصاد مقاومتی است.

زارعی در پایان با بیان اینکه دستگاه قضایی هرگز در مبارزه با مفاسد اقتصادی کوتاه نمی‌آید و با مفسدان برخورد جدی می‌کند، گفت: وقتی در مبارزه با فساد اقتصادی کم می‌آوریم، نجومی‌بگیران را ذخیره نظام می‌دانند و برای فرار افکار عمومی به سران قوه قضائیه تهمت می‌زنند و به دروغ‌پردازی می‌پردازند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *