"آس و پاس" دو میلیاردی شد / "مشکل گیتی" افتتاحیه موفقی نداشت + عکس

12:45 - 11 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۵۵۴
جدول فروش هفتگی سینمای ایران نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشت و تنها تغییر عمده آن را می توان شروع اکران فیلم "مشکل گیتی" دانست.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی مجدد فیلم "آس و پاس" و همچنین شروع اکران فیلم "مشکل گیتی" منتشر شد.

از نکات بارز باکس آفیس این هفته ایران می توان به خروج فیلم "فرار از اردو" تنها دو هفته بعد از اکران خود از این جدول اشاره کرد.

همچنین فیلم سینمایی "مشکل گیتی" که از حضور بازیگرانی همچون رویا نونهالی و حمید فرخ نژاد بهره می برد، افتتاحیه موفقی نداشت و در هفته اول اکران به فروش نزدیک به 60 میلیون تومان رسید.


آس و پاس

فیلم سینمایی "آس و پاس" این هفته با وجود فروشی معادل 243,773,000 تومان و افتی صد میلیون تومانی همچنان در صدر جدول فروش سینمای ایران ایستاد.

کمدی موزیکال "آس و پاس" ساخته آرش معیریان تا به حال با داشتن 108 سینما و پس از شش هفته به فروش کلی 2,127,689,000 رسیده و به تازگی به جمع دو میلیاردی ها پیوست.

در داستان این فیلم آمده است: مرز کمرنگی بین واقعیت و خیال است. حسن آس و پاس در مسیر وصول طلب پدر مرحومش از ملک سلمان کلاهبردار، در فضایی فانتزی تبدیل به شخصی رویایی می‌شودعشق به دختر ملک سلمان او را از ادامه ی ماموریتش باز می‌دارد.
 
محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات، میثم رستگاری، شهرام تیموریان، بهاره رهنما و مهران غفوریان بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می دهند.


سیانور
 
"سیانور" فیلمی سیاسی اجتماعی نوشته مسعود احمدیان و به کارگردانی بهروز شعیبی است که هفته اول از اکران خود را با وجود تعداد کم سالن ها با فروش مناسبی به پایان رسانده است.
 
این فیلم در شمین هفته از اکران خود با داشتن 64 سینما به فروشی معادل 157,127,000 تومان دست پیدا کرده و نسبت به هفته گذشته 180 میلیون کاهش فروش را تجربه می کند.

مهدی هاشمی، بابک حمیدیان، هانیه توسلی، بهنوش طباطبایی،حامد کمیلی، پدرام شریفی، فرزین صابونی، با حضور آتیلا پسیانی و بهروز شعیبی در این به ایفای نقش می پردازند.
 
این فیلم بعد از 42 روز به فروش کلی 2,214,814,000 تومان دست پیدا کرده و به جمع دو میلیاردی ها پیوست.


نیمه شب اتفاق افتاد
 
"نیمه شب اتفاق افتاد" در ششمین هفته از اکران خود با داشتن 47 سینما به طور کلی 1,325,180,000 تومان فروخته است.

این فیلم با 137,262,000 تومان فروش و افزایش 20 میلیونی در فروش این هفته دو پله صعود کرده و برای نخستین بار جایگاه سوم جدول فروش هفتگی ایران را تجربه می کند.

فیلمی سینمایی "نیمه شب اتفاق افتاد" به کارگردانی "تینا پاکروان" موضوعی اجتماعی را دنبال می کند. پاکروان در این فیلم علاوه بر کارگردانی تهیه کنندگی اثر را نیز بر عهده دارد.
 
حامد بهداد، رویا نونهالی، گوهر خیر اندیش، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندی، سینا رازانی و کریم امینی بازیگران اصلی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: "نیمه شب اتفاق افتاد" داستان عشق های نامتعارف از عروسی تا عزاست.


متولد 65

تازه ترین ساخته بهرام توکلی در مقام کارگردان با نام "متولد 65" این هفته با توجه به افت فروش خود با اختلاف بسیار کم 80 هزار تومانی نسبت به "نیمه شب اتفاق افتاد" در جایگاه چهارم ایستاد.

این فیلم این هفته به فروشی معادل 137,189,000 تومان دست یافت و جایگاه هفته قبل خود را تثببیت کرد.
 
"متولد 65" داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رویای پولدار شدن، خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند! آنها به‌ طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی رو به رو می‌شوند.
 
هنگامه حمیدزاده، پدرام شریفی، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی، کامران ملکی، مهتاب ثروتی، لادن نازی، مجید رضایی وآنا نعمتی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
 
این فیلم پس از 35 روز و با داشتن 43 سینما به فروش کلی 907,161,000 تومان رسید.


فروشنده

آخرین ساخته اصغر فرهادی چند هفته ای است که پایان رسمی اکران خود را پشت سر گذاشته و با اکران محدود روبرو شده است. این فیلم به تازگی اکران خود را در اروپا آغاز نموده و از انتهای ماه جاری میلادی در امریکا نیز اکران می شود.

"فروشنده" در هفته گذشته به فروش هفتگی 134,746,000 تومان دست پیدا کرده و به رتبهخ پنجم جدول فروش هفتگی سقوط کرد. این فیلم پس از 15 هفته و با داشتن 30 سینما به فروش کلی 15,227,681,000 تومان رسیده است.
 
شهاب حسینی، ترانه عليدوستى، بابك كريمى، فرید سجادی حسینی، مینا ساداتی، مارال بنی‌آدم و مهدی کوشکی در فیلم نماینده ایران در اسکار به ایفای نقش پرداخته اند.
 
"فروشنده" به زندگى زن و شوهرى می پردازد که در حال بازى در نمايش «مرگ فروشنده» نوشته «آرتور ميلر» هستند.



فیلم های "نفس" با 122,578,000 تومان، "یتیم خانه ایران" با 79,162,000 تومان، "خشکسالی و دروغ" با 74,665,000 تومان، "مشکل گیتی" با 56,760,000 تومان و "ناسور" با 12,493,000 تومان فروش رتبه های ششم تا دهم جدول هفتگی فروش را در اختیار دارند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *