رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری نشست تخصصی کتابخوان در کانون اصلاح و تربیت اراک

2:30 - 09 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۹۷۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کانون اصلاح و تربیت با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان اراک برنامه نشست تخصصی کتابخوان در این کانون به مرحله اجرا گذاشته شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازوان زندانهای کل کشور کانون اصلاح و تربیت با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان اراک برنامه نشست تخصصی کتابخوان در این کانون به مرحله اجرا گذاشته شد.
 
 
مسن آبادی رئیس کانون اصلاح و تربیت اراک ضمن اعلام این خبر هدف از این امر را که با استقبال خوب مددجویان علاقمند به کتاب و کتابخوانی مواجه شد توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی ، پر نمودن اوقات فراغت مددجویان و ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، توسعه و ترویج ارزشها و باورهای اخلاقی ، ارتقاء فرهنگ عمومی و به تبع آن کاهش آمار ارتکاب مجدد جرم ، بالندگی و شکوفایی در سبک زندگی و خود باوری و …. در زندانها عنوان کرد.

بر اساس این گزارش طی هماهنگی به عمل آمده با نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان اراک وبا حضور کارشناسان حوزه کتاب این نهاد در کانون اصلاح و تربیت برنامه نشست کتابخوان و معرفی کتاب به مددجویان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین مددجویان برگزار شد و مقرر شد با هماهنگی و تعامل دو مجموعه این برنامه به صورت مداوم در زندان اجرا شود.
 
در این برنامه کارشناسان نهاد کتابخانه های استان پس از اجرای برنامه خود اقدام به اهدای کتاب و مجلات با مضامین متنوع و گوناگون به زندانیان کردند.
 
در پایان این نشست از مددجویان شرکت کننده در ارائه مطلب و معرفی کتاب با اهدای لوح و هدایایی ارزنده از سوی نهاد کتابخانه های عمومی استان تقدیر شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *