حضور 13 تیم در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان/ خبری از روسیه نیست

10:08 - 08 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۹۶۴۴
مسئول رسانه‌ای مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان گفت: 13 تیم در سومین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان که در اوکراین برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، صادق گودرزی مسئول ارتباط مردمی - رسان‌های مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان درباره این رقابت‌ها اظهار داشت: 13 تیم در سومین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در شهر خارکف کشور اوکراین برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی افزود : تیم‌های بیمه رازی و ستارگان ساری از ایران، دو تیم از اوکراین، تیم تایتان مرکوری از کشور آمریکا و باشگاه‌هایی از ارمنستان، مجارستان، گرجستان، آذربایجان، بلاروس، ترکیه مغولستان و قرقیزستان در این رقابت‌ها حضور دارند.

دارنده مدال‌ نقره المپیک و جهان افزود: این مسابقات با ابتکار ایران برای جذب حامیان مالی و ارتقاء جایگاه باشگاه‌های کشتی جهان راه‌اندازی شده است و از جمله برنامه‌های حفظ کشتی در المپیک است، امسال ضمن برگزاری در یک کشور خارجی، در تقویم اتحادیه جهانی هم به عنوان یک کاپ جهانی به ثبت رسیده است.

گودرزی ادامه داد: وزن کشی این مسابقات عصر روز سه شنبه 9 آذرماه برگزار می‌شود و تیم‌ها مسابقات خود را در چهار گروه، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: به تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب 25، 15 و 10 هزار دلار جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دو دوره گذشته نمایندگان ایران عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرده‌اند، امیدوارم سومین جام قهرمانی هم نصیب نمایندگان کشورمان شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *