رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خرید سوخو 30 در دستور کار قرار دارد/ با هر مرجعی که قادر به تامین نیازهایمان باشد به جز آمریکا و اسرائیل مذاکره خواهیم کرد

10:40 - 06 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۸۸۰۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار حسین دهقان گفت: خرید سوخو 30 در دستور کار قرار دارد و هدف ما تنها خرید نیست بلکه انتقال فناوری را هم مد نظر داریم.

چخماقی//////////////به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه اجتماع بزرگ بسیجیان وزارت دفاع درجمع خبرنگاران با بیان اینکه ما در رابطه با تامین نیازهای دفاعیمان با هر مرجعی که قادر باشد نیازهایمان را تامین کند جز آمریکا و اسرائیل مذاکره خواهیم کرد، گفت: خرید سوخو 30 در دستور کار قرار دارد و هدف ما تنها خرید نیست بلکه انتقال فناوری را هم مد نظر داریم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در کنار سوریه وعراق به دنبال ریشه کن کردن تروریستها است عنوان کرد: ما فکر می کنیم که تروریستها ی تکفیری بعد از علمیاتهای اخیر انسجام و رهبری گذشته خود را از دست بدهند.

سردار دهقان با اشاره به حمایت ایران و روسیه از دولت قانونی سوریه گفت: درحمایت و پشتیبانی از دولت قانونی سوریه و نیازهای آنها قاعدتا ما با دوستان روس همکاریهایی داریم و متناسب با شرایط اقداماتی را انجام می دهیم.

وزیر دفاع افزود: از دولت عراق هم می خواهیم درخصوص انفجار اخیر پیگیری های لازم را داشته باشد و عوامل آن را پیدا و سرکوب کند.

سردار دهقان در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نتیجه آن گفت: فارغ از اینکه چه کسی در آمریکا بر سر کار بیاید باید بدانیم که آنها صرفا به دنبال تامین منافع خود در منطقه هستند؛ برای ما تفاوتی نمی کرد کلینتون یا ترامپ رای بیاورند؛ ما در هیچ شرایطی از مواضع انقلابی خودمان عدول نمی کنیم و این آمریکا است که باید رفتار خود را تغییر دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *