فعاليت خشک‌شويى‌هاى غير مجاز با مُداراى نهادهاى ذى‌ربط/ مردم به خدمات‌دهندگان اينترنتى اعتماد نكنند

9:19 - 06 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۸۷۳۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه خشکشویی‌و‌لباسشویی، بزرگ‌ترين مشكل اين صنف را فعاليت واحدهاى غير مجاز دانست و گفت: اين واحدها با فعاليت غيربهداشتى و مداراى واحدهاى ذى‌ربط سلامتى مردم را به خطر مى‌اندازند.‌
ابوالفضل رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، با اشاره به تاثير ركود بر صنف خشك‌شويى كشور، اظهار كرد: با توجه به اين كه اكثر فعاليت‌هاى اقتصادى و واحدهاى صنفى تحت تاثير ركود هستند، صنف خشك‌شويى هم از اين قاعده مستثنی نبوده و در حال حاضر اين صنف هم دچار ركود شده است.

رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی در ارتباط با تفاوت قيمتى كه برخى خشک‌شويى‌ها در يك منطقه مشاهده مى‌شود، گفت: اين تفاوت قيمت به علت درجه بندى واحدهاى صنفى خشک‌شويى در سطح شهر بوده كه بر اساس اين درجه بندى نرخ‌هاى اين واحدها تعيين مى‌شود.

وى افزود: در اين برهه از زمان بزرگ‌ترين مشكل خشک‌شويى‌هاى كشور فعاليت‌هاى واحدهاى بدون پروانه كسب در كنار اين واحدها است كه باعث بدنامى اين صنف مى‌شوند. 

 رجب زاده ادامه داد: اين واحدهاى صنفى تحت نظارت هيچ نهادى نبوده و ديد مردم را نسبت به واحدهاى صنفى كه به مردم خدمات مى‌دهد را منفى مى‌كند لذا افرادى كه خواهان استفاده از صنف‌هاى خدماتى را دارند بايد نسبت به اين موضوع حساسيت بيشترى نشان دهند.

رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی در ارتباط با مشكلات ماه‌هاى اخير اين صنف گفت: مشكل بعدى كه صنف خشک‌شويى با آن روبه رو بوده، بحث ارائه خدمات توسط فروشگاه‌هاى اينترنتى است كه مشكلات جدى در براى واحدهاى صنفى خشک‌شويى ايجاد كرده است.

وى تصريح كرد: اين واحدهاى غير مجاز با ايجاد بحث‌هاى امنيتى براى مشتريان و تحويل گرفتن لباس در منازل همچنين شستن لباس‌ها در ماشين‌هاى لباس‌شويى كه لباس‌هاى عفونى در آن‌ها شسته مى‌شود مشكلات جدى براى مردم ايجاد كرده‌اند.

انتهاى پيام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *