پيام تبريک نيروی انتظامی به مناسبت هفتم آذرماه روز نيروی دريايی

8:08 - 06 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۸۷۱۴
نیروی انتظامی با پاسداشت هفتم آذر روز "نيروی دريایی" ، حضور مقتدرانه ايران را در دورترين آب های آزاد جهان و مقابله با تهديدات را جلوه‌ای از بالندگی و ظرفيت سرشار نيروی دريایی اعم از ارتش قهرمان و سپاه دلاور دانست.
به گزارش گروه جامعه ،نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی "هفتم آذرماه؛ روز نیروی دریایی ارتش" را به دلاورمردان دریا دل نیروی دریایی تبریک گفت.
 
متن این پیام به شرح ذیل است :
 
هفتم آذرماه؛ یادآور خاطرات با شکوه روزهایی است که دلاور مردان دریادل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عشق و ایمان به آرمان های انقلاب اسلامی، گوش به فرمان ولایت در مقابل هجوم دشمن متجاوز چونان سدی پولادین نقش آفرینی کردند.
 
نبرد سلحشورانه "مروارید" در هفتم آذر ماه 1359 یکی از رخدادها و وقایعی است که در تاریخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی می‌درخشد و بیش از هر مقوله‌ای شایستگی‌های رزمندگان نیروی دریایی ارتش برای دفاع از "استقلال، تمامیت ارضی و بحری کشور" را آشکار می سازد؛ یادآوری و باز خوانی این مهم، عزم و اراده این نیروی راهبردی در اجرای مأموریت‌های خطیر مستحکم تر می نماید.
 
در این پیام آمده است : نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از دفاع مقدس، با سرعت کم‌نظیری، فرایند روزآمد دست‌یابی به قابلیت‌ها و آمادگی‌های همه جانبه برای مواجهه موفق با مقتضیات و الزامات فراروی را سپری و در تعامل همه جانبه،‌ مؤثر و مستمر توام با اخلاص و برداری با نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیدایش قدرت نوظهور در عرصه امنیت افزایی برای آب‌های سرزمینی و فراسرزمینی را به "واقعیت" امروز منطقه تبدیل کرده است.
 
تحولات و پیشرفت‌های نیروی دریایی در حوزه‌های "نرم‌افزاری" و "سخت افزاری" و نگاه ویژه به "مهارت‌افزایی" و "تخصص محوری" ، موقعیتی ممتاز و بین‌المللی برای نظام اسلامی رقم زده است به نحوی که حضور امروز جمهوری اسلامی ایران در مناطق دوردست آبی، مشارکت و اقدام در تضمین امنیت دریایی، بیش از پیش بیانگر شکوفایی "عنصر خود اتکایی ، ساختار دفاعی و قدرت بازدارندگی" کشور است.
 
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با تجلیل از شهیدان حماسه ساز نیروی دریایی و قدردانی از مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر فرماندهان و کارکنان ولایت‌مدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی تأکید دارد : آمادگی‌های همه‌جانبه نیروی دریایی جمهوری اسلامی اعم از "ارتش غیرتمند" و "سپاه دلاور" به گونه‌ای است که دشمنان هرگونه خطای محاسباتی برای تعرض و تعدی به میهن اسلامی به ویژه در عرصه دریا را نقطه نابودی و گرفتار شدن خود دانسته و به خود اجازه نخواهند داد به تهدید و تجاوز علیه ایران اسلامی بیاندیشند.

قطعا در پرتو رهبری‌ و رهنمودهای داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(حفظ الله ) شاهد بالندگی و توفیقات روز افزون نیروی دریایی جمهوری اسلامی خواهیم بود.  




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *