دست‌نشان: می‌دانستیم ذوب‌آهن از چه نقطه‌ای می‌تواند به ما ضربه بزند/ پس از دریافت گل اول بازیکنانم احساسی بازی کردند

19:14 - 05 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۸۶۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: می‌دانستیم ذوب آهن از چه نقطه‌ای به ما می‌تواند ضربه بزند و در طول بازی هم موقعیت‌های آن چنانی روی دروازه‌ ما خلق نکرد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مجتبی حسینی با حضور در نشست خبری پس از دیدار صنعت‌نفت مقابل ذوب‌آهن در خصوص شکست 3 بر صفر تیمش اظهار داشت: در روزی که ما 2 بازیکن خوب مثل جهانی و بغلانی را نداشتیم به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفتیم. شناخت کاملی از این تیم داشتیم و نکات مهم را به بازیکنان تیم گوشزد کرده بودیم.

وی در ادامه افزود: می‌دانستیم ذوب آهن از چه نقطه‌ای به ما می‌تواند ضربه بزند و در طول بازی هم موقعیت‌های آن چنانی روی دروازه‌ ما خلق نکرد. ما با بدشانسی که داشتیم توپمان به تیرک دروازه خورد و بعد از آن بازیکنان رو به بازی احساسی آوردند که متأسفانه باز هم دو گل دیگر دریافت کردیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه صحبت‌های خود، گفت: این پایان کار نیست ما همچنان برای برطرف کردن نقاط ضعف خود تلاش می‌کنیم و می‌توانیم یکی از تیم‌های شهرستانی خوب کشور باشیم.

دست‌نشان در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل اگر بتوانیم با جذب چند بازیکن نیمکت خود را تقویت کنیم تیم خوبی خواهیم داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *