مولود و دستاورد تدبیر حضرت امام خمینی (ره) فرهنگ بسیجی است

1:20 - 06 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۸۵۱۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار داوود غیاثی‌راد گفت: مولود و دستاورد تدبیر حضرت امام خمینی (ره) فرهنگ بسیجی است که اکنون یک مدیر خوب هسته‌ای می‌گوید من با فرهنگ بسیجی این کار را کردم و همین طور یک مدیر خوب صنایع و شرکت‌های موفق دولتی یا غیردولتی می‌گوید فرهنگ بسیجی بر سازمان و مدیریت من حاکم است.
مولود و دستاورد تدبیر حضرت امام خمینی (ره) فرهنگ بسیجی است

به گزارش گروه سیاسی ، سردار داوود غیاثی‌راد، فرمانده شمال غرب کشور گفت: انقلابیگری از نخستین پیام حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج صادر می‌شود و خودش را متبلور و نمودار در فرهنگ بسیج می‌کند. بسیجیان اولیه در زمانی که هنوز جنگ تحمیلی آغاز نشده در حقیقت انقلابیونی هستند که برای حفظ و حراست از انقلاب و آرمان‌های اسلام و امام خودشون را در همه عرصه‌ها نشان دادند.

وی افزود: فرهنگ بسیج که امام خمینی(ره) ایجاد هم در بعد فرهنگی، سیاسی، حفاظت انقلاب در کودتاها، در بعد نظامی در تمام مساجد، اداره‌ها، روستاها و شهرها مشغول آموزش نظامی شدند. از همین طریق دو میلیون نفر آموزش نظامی دیدند که همین نیروها ذخیره‌ای برای جنگ تحمیلی شدند. 

فرمانده بسیج شمال غرب کشور ادامه داد: تقدیر و فرمان هوشیارانه حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج در راستای همین فرمایش مقام معظم رهبری است که بسیج شامل همه اقشار، موارد انقلاب می‌شود یعنی در بعد سیاسی، نظامی، فرهنگی و بین‌المللی در خارج از کشور و به ویژه در بعد حفظ انقلاب.

غیاثی راد اظهار کرد: مولود و دستاورد تدبیر حضرت امام خمینی (ره) فرهنگ بسیجی است که  اکنون یک مدیر خوب هسته‌ای می‌گوید من با فرهنگ بسیجی این کار را کردم و همین طور یک مدیر خوب صنایع و شرکت‌های موفق دولتی یا غیردولتی می‌گوید فرهنگ بسیجی بر سازمان و مدیریت من حاکم است و تولد این فرهنگ بسیجی ناشی از همین شمول عام داشتند و همه افراد جامعه را در برگرفتن است. 

وی افزود: شاید بتوان گفت هر کسی که قانون اساسی و جمهوری اسلامی را قبول دارد بر اساس مواردی از قانون سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به بسیج اشاره کرده و بسیجی عادی را شامل همه این اقشار می‌داند. از لحاظ آماری 25 میلیون نفر با کد ملی در این سازمان ثبت‌نام کردند و این تعداد یعنی اقشاری که علاقه‌مند به صیانت از انقلاب و نظام هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *