نقش آمریکا و ترکیه در فراری دادن سرکرده داعش/ حشدالشعبی تروریست‌ها را تا مرز سوریه تعقیب می کند

12:26 - 04 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۸۳۲۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: همزمان با آغاز عملیات آزادسازی موصل، آمریکا با کمک ترکیه، مسئولان و سرکرده گرهک تروریستی داعش را به سمت سوریه منتقل کرد و تحت یک عملیات سری دهها نفر از رهبران و فرماندهان این گروهک تروریستی را از موصل به سمت رقه فراری داد.
نقش آمریکا و ترکیه در فراری دادن سران داعش/ الحشدالشعبی تروریست‌ها را تا مرز سوریه تعقیب می کند/
حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه با پیشروی نیروهای الحشدالشعبی در مرحله چهارم آزادسازی موصل، منطقه استراتژیک تلعفر و قائم به کلی از سوی الحشدالشعبی محاصره شد و ارتباط سوریه با موصل از طریق این دو منطقه کاملا قطع شد اظهار کرد: این نشان می دهد که ظرف روزهای آینده همه نیروهای شرکت کننده در عملیات آزادسازی موصل به سمت مرکز شهر موصل حرکت خواهند کرد و این شهر را پاکسازی خواهند کرد.

وی افزود: محاصره تکفیری ها کمک خواهد کرد که این تروریست ها به سمت سوریه فرار نکنند اما در گذشته و همزمان با آغاز عملیات آزادسازی موصل، آمریکا با کمک ترکیه، مسئولان و سرکرده گرهک تروریستی داعش را به سمت سوریه منتقل کرد و تحت یک عملیات سری دهها نفر از رهبران و فرماندهان این گروهک تروریستی را از موصل به سمت رقه فراری داد.

هانی زاده در پایان گفت: آزادسازی موصل در آینده تاثیر مثبتی در امنیت عراق و سوریه خواهد داشت ضمن اینکه الحشد الشعبی درصدد تعقیب تروریستها تا مرزهای سوریه هم به پیش خواهد رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *