آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون خون شهداست

13:46 - 02 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۷۵۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رستمی گفت: بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر بسیجی است وفرهنگ بسیج،فرهنگ شهداست.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در یادواره ۱۸ شهید عشایری ملایی مهنی این شهرستان گفت: خانواده شهدا ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

این مقام قضائی با بیان اینکه بی شک آرامش، آسایش و امنیت امروزه کشور، مرهون خون شهدا، جانبازان، بسیجیان و خانواده های معظم آنان است، تصریح کرد: ما بایستی به خانواده شهدا و ایثارگران احترام وافر بگذاریم ، چرا که خانواده شهدا ارزش های ما هستند.

رستمی با اشاره به جنگ تحمیلی،خاطرنشان کرد: در جنگ ، بسیجی مصداق واقعی واژه بسیج بود و همه ایثار و از خود گذشتگی داشتند و فرهنگ بسیج فرهنگ شهداست.

دادستان جیرفت ادامه داد: هر چه این نظام و مسئولین ما دارند از برکت خون شهداست و امروز اینکه شما مردم در این یادواره و محفل شهدا شرکت کرده اید، یک توفیق الهی است.

رستمی با بیان اینکه بسیجی کسی است که اول همه چیز را برای دیگران می خواهد گفت: ما بایستی حقوق یکدیگر را رعایت کنیم و در جهت ارزش ها با هم وحدت داشته باشیم.

شایان ذکر است یادواره ۱۸ شهید ملایی مهنی با حضور دادستان جیرفت ، رئیس دادگستری جیرفت و جمعی از مسئولان، مردم و خانواده شهدا در روستای کوگوئیه بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت برگزار شد.

در پایان این یادواره، ملاقات مردمی رییس دادگستری شهرستان جیرفت با مردم محروم شهرک عشایری برگزار و دستورات قضائی لازم در جهت حل مشکلات حقوقی وقضائی صادر شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *