تردد در جنگل گلستان و محورهای کوهستانی فقط با زنجير چرخ

11:19 - 02 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۷۴۳۸
رئيس پليس‌ راه استان گلستان گفت:تردد در محور های كوهستانی و جنگل گلستان تنها با زنجير چرخ امكان‌پذير است.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ علی عبدی در خصوص آخرین وضعیت محورهای استان گلستان گفت: بارش باران و برف سنگین از شب گذشته در محورهای مختلف استان به خصوص در محور جنگل گلستان، توسكستان و خوش ییلاق آغاز شده و تردد در کلیه محورهای مواصلاتی گلستان به سمنان و خراسان شمالی به دلیل بارش شدید برف تنها با زنجیر چرخ امكان‌پذیر است.
 
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به تغییر وضعیت جوی در بیشتر محورهای استان تردد بدون مشكل در حال انجام است ،تصریح كرد: در کلیه محورهای كوهستانی بارش برف ،سنگین و سطح جاده بسیار لغزنده است و رانندگان برای تردد باید احتیاط لازم را داشته باشند.
 
سرهنگ عبدی گفت: رانندگان و مسافران قبل از شروع سفر از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شده و ترجیحاً از سفرهای غیرضروری خودداری كرده و در صورت اقدام به سفر تمامی نكات احتیاطی را مد نظر قرار دهند.

رئیس پلیس‌ راه استان گلستان در پایان تأكید كرد و هشدار داد: قبل از حرکت از سالم بودن برف پاک کن، مناسب بودن آج لاستیک ها، داشتن زنجیر چرخ، وجود ضدیخ در منبع رادیاتور و آب در منبع شیشه شوی مطمئن شوید و از سرعت و سبقت غیرمجاز و هرگونه حرکات مخاطره آمیز جداً خودداری کنید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *