حضور مسئولان قضایی استان فارس در راهپیمایی و تجمع عظیم اربعین حسینی در شیراز

19:20 - 30 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۶۷۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
همزمان با اربعین حسینی و اولین روز از هفته بسیج رئیس کل دادگستری استان فارس ، دادستان عمومی و انقلاب شیراز و معاونین دادگستری استان به همراه جمعی از قضات و کارکنان مجموعه قضایی فارس در راهپیمایی و تجمع عظیم مردم ولایتمدار شیراز در حرم شاهچراغ(ع) شرکت کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، همزمان با اربعین حسینی  و اولین روز از هفته بسیج رئیس کل دادگستری استان فارس ، دادستان عمومی و انقلاب شیراز و معاونین دادگستری استان به همراه جمعی از قضات و کارکنان مجموعه قضایی فارس در راهپیمایی و تجمع عظیم مردم ولایتمدار شیراز در حرم شاهچراغ(ع) شرکت کردند.

 در این راهپیمایی باشکوه که به تأسی از راهپیمایی عظیم شیعیان در کربلای معلی برگزار شد کارکنان مجموعه قضایی فارس نیز همدوش با عاشقان و دلسوختگان مکتب حسینی در اربعین شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با سردادن ندای یا حسین (ع) عشق و ارادت خود را به ساحت نورانی آن حضرت ابراز کردند.

این مراسم که با مداحی و نوحه خوانی مداحان اهل بیت (ع) همراه بود پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس پایان یافت.

گفتنی است در همایش عظیم اربعین حسینی در شیراز  پایگاه‌های  مقاومت بسیج دادگستری فارس و جمعی از اعضای بسیج حقوقدانان استان نیز علاوه بر مشارکت فعال با برپایی ایستگاه های صلواتی، به استقبال از زائران حرم مطهر احمدی و محمدی(ع) پرداختند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *