رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور نیروهای آتش نشان در مراسم جا ماندگان اربعین حسینی/ استقرار نیروها در 16 نقطه مسیر

12:42 - 29 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۶۳۷۶
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی فردا به مناسبت مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در 16 نقطه مسیر حضور پیدا خواهند داشت.
سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: به مناسبت اربعین حسینی فردا در تهران نیز مراسم جا ماندگان اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم شهروندان از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی را به صورت پیاده طی خواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از استقرار نیروهای این سازمان در مسیر جا ماندگان اربعین در شهر تهران خبر داد و اظهار کرد: برای تامین امنیت افراد حاضر در این مراسم تمام پایگاه های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل به سر برده و نیروهای ما نیز در سراسر مسیر حاضر خواهند بود.

ملکی ادامه داد: در 16 نقطه مسیر نیروهای سازمان آتش نشانی با 16 دستگاه خودرو شامل 11 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 5 موتور سیکلت و در مجموع با حضور 45 آتش نشان به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانها در مراسم جا ماندگان اربعین از ساعات اولیه صبح فردا یکشنبه 30 آبان ماه اظهار کرد: آتش نشان ها از ساعات اولیه صبح فردا در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حضور خواهند داشد و تا پایان مسیر نیز محل های تعیین شده را ترک نخواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: مدیران ارشد عملیاتهای سازمان آتش نشانی نیز در طول مسیر به گشت زنی و سرکشی به نیروها مشغول خواهند شد.

ملکی با ارائه توصیه ای به شرکت کنندگان در مسیر پیاده روی جاماندگان مراسم اربعین حسینی اذعان کرد: درخواست ما از شهروندان این است که در صورت هر گونه حادثه احتمالی خونسردی خود را حفظ کرده و مراتب را به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *