سومین اجتماع پیاده روی اربعین با حضور هیئات مذهبی جنوب تهران

5:10 - 30 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۶۳۵۶
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برپایی سومین همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت اربعین حسینی با حضور پرشور هیئات مذهبی و شهروندان این منطقه خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، حمید بهرامی گفت: مقدمات و هماهنگی های برگزاری این همایش به همت ستاد اربعین منطقه با محوریت شهرداری منطقه 19 و با همکاری هیئت رزمندگان اسلام درحال آماده سازی است و در همین راستا امسال نیز سومین همایش بزرگ پیاده روی، روز اربعین از میدان شهید بهلول محمودی محله دولتخواه تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: دراین برنامه شهروندان در قالب هیئت های مذهبی ساعت 7 صبح روز اربعین، در ایستگاه های تعیین شده تجمع و با هماهنگی ستاد مرکزی پیاده روی به سمت خیابان رجایی حرکت می کنند و در نهایت به خیل عظیم مردم در شهرری می پیوندند .

با عزاداری هیئت های مذهبی در مسیر حرکت، 7 ایستگاه صلواتی برای تجمع هیئات و نیز پذیرایی از شهروندان در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار این منطقه تصریح کرد: مراسم عزاداری همراه با مداحی و روضه خوانی در محل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود و پس از اتمام مراسم شهروندان می توانند از اتوبوس هایی که به این برنامه اختصاص داده شده است برای بازگشت به منطقه استفاده کنند.  
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *