اگر غربی ها برجام را نقض کنند،‌ به شرایط قبل از برجام بر می گردیم/ اقدام اخیر آمریکا نهایت جنایت آنها را به دنیا نشان داد

12:08 - 26 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۴۳۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه بازگشت به قبل از برجام برای ما مشکل نیست اظهار داشت: اگر کشورهای غربی بخواهند برجام را نقض کنند ما هم از ابزارهای خودمان استفاده کرده و به شرایط قبل از برجام باز خواهیم گشت.
اگر غربی ها برجام را نقض کنند،‌ به شرایط قبل از برجام بر می گردیم/ اقدام اخیر آمریکا نهایت جنایت آنها را به دنیا نشان دادحجت الاسلام محمودی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی در واکنش به مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر تمدید 10 ساله تحریم ها علیه ایران گفت: اگر کشورهای غربی بخواهند برجام را نقض کنند ما هم از ابزارهای خودمان استفاده می کنیم و به شرایط قبل از برجام باز خواهیم گشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران تاکید کرد: ما باید در حوزه سیاست خارجی قوی تر وارد شویم زیرا امروز در تمام جهان ،‌ در سفارتخانه های ما و مجموعه های فرهنگیمان ابزارهایی داریم ،‌ و کشورهایی هم هستند که برخلاف گذشته با ما همراهی می کنند.

محمودی با بیان اینکه مسئولین و مجموعه دیپلماسی کشور ،‌ آنهایی که درخارج کشور ارتباطاتی دارند و همچنین جوانان ما که در فضای مجازی هستند باید صدای بد عهدی آمریکا را به گوش جهانیان برسانند تاکید کرد: با این اقدام ملتهای دنیا بیدار خواهند شد و می فهمند که ماهیت دولت آمریکا چگونه است و به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست و چون به دنبال سیاستهای استکباری خود هستند نباید به آنها اعتماد کرد.

وی افزود: تا دیروز ملت ما جوانب خاصی از ماهیت آمریکا را با خبر بود اما الان خود اروپا و کشورهای دیگر که در بطن برجام بودند می دانند که قرار بوده تحریم ها به وسیله برجام و اجرای آن برداشته شود و حالا جوامع جهانی پی به عمق بد عهدی و خیانت پیشگی آمریکایی ها برده اند.

وی تصریح کرد: وگرنه در باور ملت ما تاثیری ندارد چون ما آمریکا و دشمنی های آن را سالهاست که شناخته ایم در حقیقت دیگران هستند که ماهیت آمریکا را بهتر خواهند شناخت و بر تعاملات جهانی شان تجدید نظر خواهند کرد.

محمودی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز هیچ وقت آمریکا با ملت ما سازش نداشته خاطر نشان کرد: ما همیشه در تحریم بوده ایم و تمدید این تحریم ها برای ما چیز جدیدی نیست.

وی افزود: آنچه که مهم است این است که پس از برجام و آن تعهداتی که گروه های 1+5 دارند این اقدام مجلس نمایندگان آمریکا نهایت جنایت و بد عهدی آمریکایی ها را به دنیا نشان می دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *