بازدید مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان بوشهر از نمایشگاه کتاب و پوستر

22:20 - 24 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۴۶۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر عامل جدید بنیاد تعاون زندانیان استان بوشهر ضمن بازدید از اردوگاه حرفه اموزی استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از نمایشگاه کتاب و پوستر برگزار شده توسط واحد سلامت ،اصلاح و تربیت اردوگاه بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان بوشهر، مدیر عامل جدید بنیاد تعاون زندانیان استان بوشهر ضمن بازدید از اردوگاه حرفه اموزی استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از نمایشگاه کتاب و پوستر برگزار شده توسط واحد سلامت ،اصلاح و تربیت اردوگاه بازدید کرد.

وی در این بازدید از بخشهای مختلف این نمایشگاه دیدن نموده و غرقه های مختلف کتب تاریخی،مذهبی،ادبی و قرانی را از نظر گذراند.بنجویی مدیرعامل بنیاد تعاون استان ضمن تاکید بر لزوم توجه به توسعه فضای کتابخانه ها در زندانها ابراز داشت:”نگاه بنیاد تعاون به زندانها نگاهی اصلاحی و تربیتی است و مقوله کتاب و کتابخوانی سنتی ارزشمند در زندانهاست که باید مورد حمایت قرار گیرد و بنیاد در این خصوص اماده همکاری است.

رحیمی رئیس اردوگاه نیز در این خصوص ابراز داشت:”در طول سال برنامه های فرهنگی متعددی در اردوگاه برگزار می شود که برنامه های مرتبط با کتاب و کتابخوانی هم بخش عمده ای از این برنامه ها هستند.”




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *