توضیحات آتش نشانی درباره جستجوی زن مفقود شده در جوی آب

13:06 - 23 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۴۲۱۶
سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با اقدامات نیروهای آتش نشان برای یافتن پیکر زن میانسالی که در جوی آب واقع در منطقه پاسداران افتاده بود، توضیحاتی را ارائه کرد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: دوشنبه هفته گذشته همزمان با بارش شدید باران در تهران به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داد شد که یک زن میانسال به داخل جوی آب در منطقه پاسداران افتاده است.

وی افزود: از همان لحظات ابتدایی، نیروهای سازمان آتش نشانی در محل حاضر شده و جستجوهای خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با تاکید بر اینکه برای پیدا کردن پیکر زن میانسال آتش نشان ها حتی یک ثانیه هم تعلل نداشته اند اظهارکرد: از زمان اعلام مفقودی زن میانسال پس از افتادن در جوی آب، نیروهای آتش نشان اقدامات خود را آغاز کرده اند و تا امروز گشت های ما ادامه داشته است.

ملکی با اشاره به تهیه نقشه مسیل های تهران برای یافتن پیکر زن میانسال مفقود شده خاطرنشان کرد: حتی برای یافتن پیکر این زن، نقشه مسیل های پایتخت را از شهرداری تهران دریافت کردیم و طبق نقشه ها مسیرها به دفعات مورد بازرسی قرار گرفته اند.

وی از حضور نیروهای آتش نشانی در نقاط ریسک پذیر تهران خبرداد و تصریح کرد: برای یافتن پیکر این زن حتی نیروهای سازمان آتش نشانی به دفعات در مناطق مسقف و ریسک پذیر نیز حضور یافته و نقاط را با دقت رصد کرده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به ادامه گشت های نیروهای سازمان آتش نشانی برای یافتن پیکر زن میانسال گفت: آتش نشان ها برای همدردی با خانواده این زن به جستجوهای خود ادامه خواهند داد و تجسس ها همچنان ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *