ممانعت از تردد خودروهای سنگین حامل سوخت و مواد غذایی در مرزها/ اعمال محدودیت اصلی تردد خودروها از فردا

11:11 - 23 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۴۱۲۳
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در صورت اضطرار، جلو تردد خودروهای سنگین حامل سوخت و مواد غذایی در مسیر مرزهای کشور گرفته خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار محمد حسین حمیدی گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک پر حجم در ورودی مرزهای شلمچه، چذابه و مهران هستیم.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور حضور یافته اند و همین موضوع تردد را دشوار کرده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به افزایش بار ترافیکی در استان هایی که در مسیر مرز مهران قرار دارند اظهارکرد: ترافیک در استان هایی همانند همدان و کرمانشاه که در مسیر مرز مهران قرار دارند پر حجم است.

حمیدی با تاکید بر افزایش تصادفات در مسیر مرز مهران خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی بودن مسیر مرز مهران و جاده های کم عرض در این محدوده شاهد تصادف های متعدد در این مسیر هستیم و توصیه ما به زائران این است که تا حد امکان از مرز مهران برای خروج از کشور استفاده نکنند.

وی ادامه داد: زائرانی که قصد دارند از مرز مهران خارج شوند باید از سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ خود داری کنند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر محدودیت ترددها در مسیر مرزها اعمال شده است یا خیر؟، تصریح کرد: بخشی از محدودیت های ترافیکی اکنون در مسیر مرزها اعمال شده اما اعمال محدودیت های اصلی را از فردا دوشنبه آغاز خواهیم کرد.

حمیدی تاکید کرد: برای تردد خودروهای سنگین در مسیر مرزهای کشور محدودیت هایی اعمال شده و در صورتی که به شرایط اضطرار نزدیک شویم اجازه ورود خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و غذایی که به سمت کشور عراق در حرکت هستند نیز صادر نخواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *