رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از مجموعه قضایی مه ولات

21:30 - 21 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۴۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از دادگستری شهرستان مه ولات بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ،  حجت الاسلام والمسلمین مظفری که در رأس هیأتی از مقامات قضایی و اداری به شهرستان مه ولات سفر کرده بود از بخشهای مختلف دادسرای عمومی و انقلاب و محاکم حقوقی و کیفری این دادگستری بازدید کرد.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین مظفری ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط قضات و کارکنان شاغل در حوزه های قضایی سراسر استان افزود: بحمدالله در سایه تعامل حداکثری مسئولان قضایی در حوزه های سراسر استان با رعایت شأن و حفظ استقلال دستگاه قضایی بحمدالله شاهد تحول گسترده در نحوه کیفیت و کمیت ارائه خدمات قضایی به مردم شریف و بزرگوار استان بوده ایم.

وی با تقدیر از ائمه محترم جمعه خاطر نشان کرد: به خاطر تمامی حمایت های روحانیت معزز و فرهیخته به ویژه ائمه جمعه و جماعت از اقدامات مجموعه قضایی استان تقدیر می کنیم و امیدواریم بتوانیم با تمام توان به مردم شریف و بزرگوار خدمت رسانی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی یکی از سیاستهای مجموعه قضایی استان را حمایت از حوزه های قضایی در بخشهای مختلف دانست و افزود: علی رغم مشکلات موجود تمامی تلاش خود را در ستاد مدیریت استان بکار گرفتیم تا انشاء الله بتوانیم ضمن پشتیبانی هرچه بیشتر از حوزه های قضایی محروم روند موفقیت های کسب شده بویژه در زمینه کاهش موجودی پرونده ها را ادامه دهیم.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *