بهره برداری از مجتمع رفاهی مسکونی نسیم مهر انجمن حمایت زندانیان شیروان

16:00 - 21 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۴۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مجتمع رفاهی مسکونی نسیم مهر انجمن حمایت زندانیان شیروان به بهره برداری رسید.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها، مجتمع رفاهی مسکونی نسیم مهر انجمن حمایت زندانیان شیروان با حضور حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان، پژمان پروین مدیر کل زندان ها،حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان به بهره برداری رسید.

 پژمان پروین مدیر کل زندان‌های استان خراسان شمالی درحاشیه مراسم افتتاحیه این مجتمع حمایتی، دستگیری وحمایت از خانواده زندانیان را از جمله اولویت های سازمان زندانها دانست و گفت: انجمن حمایت زندانیان به عنوان یک سازمان مردم نهاد وخیریه در راستای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند فعالیت می کند.

 وی با اهمیت برشمردن جایگاه نهاد خانواده خاطر نشان ساخت : باید با مراقبت از خانواده زندانیان از گرایش آنان به آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.

مدیر کل زندان‌های خراسان شمالی با تشریح مشکلات اقتصادی واجتماعی خانواده زندانیان خواستار تغییر نگاه جامعه به این قشر در معرض آسیب شد واز خیرین ونیکوکاران خواست تا با کمک های خود به انجمن های حمایت زندانیان به توانمند سازی این قشر نیازمند کمک کنند.

وی ، محوریت فعالیت های انجمن های حمایت از زندانیان استان را بر ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان وخانواده های آنان وتلاش در راستای خود کفایی وتوانمند سازی آنان دانست واز اجرای اقدامات زیربنایی در این خصوص در آینده ای نزدیک خبر داد.

گفتنی است، مجتمع نسیم مهر انجمن حمایت  زندانیان شهرستان شیروان در چهار طبقه شامل یک واحد نانوایی و سه واحد آپارتمانی است. این طرح در مجموع با زیربنای ۸۵۰ متر با اعتباری بالغ‌ بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال احداث‌شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *