اعزام گشت‌های ويژه پيشگيری از جرم و تيم‌های کنترل به ايلام و خوزستان

12:09 - 19 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۷۸۶
جانشین رئیس پلیس پیشگیری گفت: تیم های ویژه این پلیس برای پیشگیری از وقوع جرم به سه مرز خروجی زائران اربعین اعزام می شوند.
به گزارش گروه جامعه ،سردار مهدی معصوم‌بیگی با بیان اینکه در مراسم اربعین حسینی، ماموریت گسترده و ویژه‌ای به پلیس پیشگیری ناجا محول شده است، گفت: گشت‌های ویژه پیشگیری از جرم، تیم‌های کنترل محورهای مواصلاتی و تامین امنیت زائران به استان‌های ایلام و خوزستان اعزام خواهند شد.
 
وی افزود: کارکنان اعزامی، توجیه شده و آموزش‌های لازم را دیده‌اند و از تجربه و تخصص مناسبی برخوردار هستند، ضمن اینکه از تجهیزات مورد نیاز نیز بهره‌مند می‌باشند.
 
جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد : در این خصوص جلسات متعددی برای همفکری، همراهی و هم‌افزایی با استان‌های درگیر ماموریت و دیگر استان‌ها به ویژه استان‌های عقبه مرز تشکیل شده است و آمادگی کامل در مراکز انتظامی استان‌ها برای انجام ماموریت اربعین وجود دارد.
 
این مقام انتظامی بیان کرد: برای مدیریت و کنترل جمعیت و مرز، توقفگاه‌هایی در مسیر زائران با امکانات مناسب پیش‌بینی شده است که در صورت لزوم ممکن است برای مدت کوتاهی زائران عزیز در این توقفگاه‌ها اسکان داده شوند تا از تراکم بی جهت در مرزها جلوگیری شود.
 
وی از زائران اباعبداله الحسین(ع) خواست همکاری کامل با خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *