اجرای ابلاغ الکترونیکی اوراق و احکام قضایی پرونده‎ها در آذربایجان شرقی

15:29 - 18 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۴۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت‎الاسلام والمسلمین مظفری از ابلاغ الکترونیکی اوراق و احکام قضایی پرونده ها در سطح استان خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هشترود از ابلاغ الکترونیکی اوراق و احکام قضایی پرونده ها در سطح استان خبر داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اعلام اینکه تمام دادسراها و شوراهای حل اختلاف استان به سیستم الکترونیکی وصل شده اند گفت: بزودی در سطح استان ابلاغ اوراق و احکام قضایی پرونده ها به افراد بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
 
وی به اجرای طرح شفا با همکاری دادستان تبریز و زندان تبریز اشاره کرد و گفت: در این طرح زندانیان با حفظ قرآن، آموزش و تفسیر قرآن از تخفیفات ویژه بهره‌مند می‌شوند.
 
رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه دستگاه قضایی رکن اصلی در تأمین و حفظ امنیت است، نقش دادستانی را بی بدیل دانست و نظارت بر حسن اجرای قانون را از وظایف دادستان برشمرد و اظهار داشت: بیش از360 تکلیف بر عهده دادستان قرار داده شده است و ایجاد بستر مناسب و همدلی با تمام مردم اولویت کاری دادستانی است.
 
حکمتعلی مظفری از برخورد جدی با افراد شرور و اراذل و اوباش و قداره کشان خبر داد و گفت: پرونده های این افراد در کمتر از 40 رسیدگی و رأی صادر خواهد شد.
 
رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: بر رسیدگی و اطاله پرونده ها در دادگستری استان تأکید شده که در عرض زیر سه ماه  و میانگین پرونده های کیفری در دادگستری های استان به زیر یکماه رسیده است.
 
در این جلسه طی حکمی  از سوی  آيت الله صادق آملی لاريجانی شاهرخ اسدالهی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هشترود معرفی و از خدمات چهار ساله رضا جداری شتربانی تجلیل شد.
 
اسدالهی قبل از این به عنوان باز پرس و دادرس دادگاه خانواده دادگستری شهرستان میانه بود.
رضا جداری شتربانی نیز با حکم حکمتعلی مظفری رئيس كل دادگستري استان به عنوان قاضی دادگاه خانواده تبریز معرفی شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *