كوله كِش‌ها با 108 كيلو ترياک دستگير شدند

14:13 - 18 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۴۷۴
فرمانده انتظامی "منوجان" از دستگيری چهار نفر قاچاقچی با سه كوله پشتی ترياک به وزن 108كيلو خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ رضا محمد حسنی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حین اجرای ایست و بازرسی مقطعی در محور هشت بندی -چاه شاهی متوجه تردد افراد ناشناسی به صورت پیاده از نزدیكی محل شدند.
 
وی افزود: ماموران با رعایت جوانب قانونی به تعقیب این افراد پرداختند و پس از چند كیلومتر افراد مشكوك متوجه حضور ماموران شده و به سمت كوه های اطراف متواری شدند.
 
سرهنگ محمد حسنی اظهار داشت: ماموران اقدام به ردزنی جهت دستگیری افراد كرده كه حین ردزنی موفق شدند سه كوله پشتی به وزن 108 كیلو تریاك را در مسیر كشف كنند.
 
وی بیان داشت: ماموران پس از یك سری اقدامات اطلاعاتی و  پاك سازی محل به یك دستگاه خودرو پژو پارس با چهار نفر سرنشین مشكوك و طی اقدامی ضربتی هر چهار نفر را دستگیر و خودرو را توقیف كردند .
 
وی با اشاره به اعتراف متهمان به جرم خود بیان داشت: مواد كشف شده ، خودرو توقیفی و چهار نفر متهم پس از تشكیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.

سرهنگ محمد حسنی در پایان خاطر نشان كرد: اشرار و قاچاقچیان بدانند ماموران نیروی انتظامی با رصد به موقع مسیر های تردد عرصه را بر این افراد تنگ كرده و اجازه نخواهند داد این افراد به اهداف خود دست پیدا كنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *