ظریف: خطر تروریسم تکفیری، برای کل جهان است

23:51 - 17 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۲۰۷
دسته بندی: سیاست
وزیر خارجه ایران در نشست خبری مشترک با همتای لبنانی خود تروریست های تکفیری را خطری دانست که منطقه و کل جهان را تهدید می کنند.
به گزارش گروه سیاسی ؛ محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس خبری مشترک با جبران باسیل همتای لبنانی خود در بیروت ضمن تشکر از وی و دولت و مردم لبنان به خاطر مهمان نوازی از هیئت ایرانی اظهار داشت: بار دیگر از طرف دولت و مردم ایران به خاطر پیروزی دموکراسی و تصمیم مردم در انتخاب مسیر خود تبریک می گویم.

وزیر امور خارجه ایران در ادامه با اشاره به مشترکات سیاسی و مبادلات سیاسی ایران و لبنان از حمایت‌های لبنان از ایران در مجامع بین المللی قدردانی و تشکر کرد و گفت فردا در دیدار با سعد الحریری بر عزم ایران برای تعامل با همه گروه‌ها و جریانات لبنان تاکید می کنم.

ظریف همچنین در نشست خبری در لبنان در پاسخ به پرسشی درباره شهروند لبنانی به نام نزار زکا (که به اتهام جاسوسی در ایران برای آمریکا) بازداشت شده است، گفت: آنچه که برای ایشان اتفاق افتاده است، مشکلی بین ایران و لبنان نیست. مشکلی است بین اقدامات خلاف قانونی که از دیدگاه قوه قضاییه ما توسط یک فرد انجام شده است و مشکل در واقع مشکل بین ایالات متحده و ایران است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *