غزال ایرانی به سینماحقیقت رسید

16:00 - 17 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۹۵۳
فیلم مستند «غزال ایرانی» ساخته «وحید فرجی» در بخش مسابقه ملی مستندهای نیمه‌بلند دهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش درمی‌آید.
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در خلاصه موضوع این فیلم مستند آمده است: «گروهی از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران در حال ساخت سومین ماشین خورشیدی این دانشگاه هستند و قرار است در بزرگ‌ترین مسابقه جهانی ماشین‌های خورشیدی که از شمال تا جنوب استرالیا به مسافت 3000 کیلومتر برگزار می‌شود، شرکت کنند؛ اما ساخت و تکمیل ماشین هنوز تمام نشده و فقط سیزده روز به ارسال ماشین به مسابقات باقیمانده است...»

پژوهشگر، تصویربردار، کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم «وحید فرجی» است. امیر شاملوفرد (صدابردار)، محمدحسین ابراهیمی (صداگذار)، امیر کیانی (تدوینگر)، حمیدرضا مجیدی (مدیر تولید) و مجتبی کوچکی (همکار تصویربردار، دستیار کارگردان و عکاس) نیز از دیگر عوامل تولید این اثر مستند هستند. «غزال ایرانی» محصول مرکز مستند سوره است.

وحید فرجی متولد سال 1358 در تهران و فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است. در کارنامه‌ی فیلمسازی او ساخت مستندهای نسیم حیات، جنگ پنهان، پارسیان زنگبار، تولد در زمین سوخته، خاطرات نارنجی، زندگی در خط نبرد، به چشم می‌خورد.

* مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 14 تا 21 آذرماه 1395، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.
 
 

 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *