رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشکیل کارگاه‌های آموزشی در افزایش صلح و سازش میان زوجین موثر است

12:12 - 17 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۹۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جوهری با اشاره به برگزاری دومین کارگاه آموزشی مداخله در فرایند طلاق گفت: تشکیل کارگاه‌های آموزشی و تبادل نظر مشاورین با یکدیگر نتایج مثبتی را در افزایش آمار صلح و سازش میان زوجین داشته است.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی دومین کارگاه آموزشی مداخله در فرایند طلاق برای اعضای مرکز مشاوره پیش از طلاق دادگستری کل استان البرز برگزار شد.

مهدی جوهری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: به همت معاونت اجتماعی دادگستری کل استان البرز دومین کارگاه موضوعی شش گانه مداخله در فرایند طلاق براساس محتوای کتاب راهنمای فنی و اجرایی مراکز مشاوره ویژه مشاورین پیش از طلاق دادگستری کل استان البرز با حضور مشاورین شاغل در مرکز مشاوره خانواده دادگستری کرج، اشتهارد و مرکز کاهش طلاق اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی افزایش سطح دانش و مهارت فنی روانشناسان و مشاورین در مشاوره‌های پیش از طلاق با استفاده از آموزه های کتاب راهنمای فنی و اجرایی مراکز مشاوره و نیز و استفاده از تجارب و نظرات مشاوران به منظور بهره وری در فرایند مشاوره‌های پیش از طلاق و ایجاد صلح و سازش میان زوجین بوده است.

معاون اجتماعی دادگستری استان البرز تصریح کرد: جمع شدن مشاورین مرکز کاهش طلاق و تشکیل کارگاه‌های آموزشی و تبادل نظر مشاورین با یکدیگر فرصت مغتنمی در جهت افزایش دانش و مهارت مشاورین است. چنانکه بعد از برگزاری کارگاه اول در شهریور ماه نتایج مثبت آن را در افزایش آمار صلح و سازش میان زوجین در مرکز مشاوره شاهد بودیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *