دستگیری 6 متهم در مزرعه تولید ماری‌جوآنا/ کشف و ضبط اسلحه‎های جنگی و مهمات غیرمجاز از متهمان

12:09 - 17 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۹۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سلطانی از دستگیری 6 نفر در یک مزرعه تولید ماری جوآنا در شهر اراک خبر داد و گفت: برای این افراد به اتهام کشت گیاه به قصد تولید مواد مخدر ماری جوآنا و نگهداری سلاح‏ها و مهمات غیرمجاز جنگی پرونده قضایی تشکیل شد.
«علی اصغر سلطانی» معاون دادستان اراک در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از دستگیری 6 متهم در مزرعه تولید ماری‌جوآنا خبر داد و گفت: در شهرستان‎های مختلف استان مرکزی در این زمینه پرونده تشکیل شده است اما به طور مشخص در شهر اراک یک مزرعه کشت شاه‎دانه کشف و در این رابطه 6 نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بذرهای شاهدانه در مرحله کشت کشف شده و هنوز به مرحله تولید ماری‌جوآنا نرسیده بود، ادامه داد: برای این 6 نفر با عنوان اتهامی کشت شاه‎دانه به قصد تولید مواد مخدر و نگهداری سلاح‏ها و مهمات غیرمجاز جنگی پرونده قضایی تشکیل شد که 5 نفر از آنها با قرار وثیقه آزاد شدند و یک نفر از آنها در بازداشت است.

سلطانی تصریح کرد: اسلحه‎های جنگی غیرمجازی که در محلی در مزرعه مخفی شده بود و متهمان به وسیله آن از مزرعه محافظت می‎کردند کشف و ضبط شد.

معاون دادستان اراک در پایان با بیان اینکه پرونده در حال تکمیل تحقیقات است، خاطرنشان کرد: رسیدگی به جرائم مواد مخدر و مبارزه با این پدیده شوم در اولویت کار دادستانی است .




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *